Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Przyczyny awarii

news

Przyczyny awarii i zużyć sprężarek samochodowych:
1. Zatarcie układu tłokowego

przyczyny1

a.) niewłaściwe parametry układu smarowania  układzie korbowym sprężarki
b.) zbyt duże ciśnienie tłoczenia powietrza z powodu zapchania przewodu powietrza

 

2. Wytarcie gładzi cylindrowej

przyczyny2

 

a.) nieszczelny układ ssący powietrza
b.) praca układu w podwyższonej temperaturze powietrza i zwiększonym ciśnieniu tłoczenia
c.) zanieczyszczony olej

 

3. Zatarcie układu korbowego
   a.) zanieczyszczony olej smarujący
   b.) brak właściwego ciśnienia oleju

 

4. Niesprawny układ oszczędzania energii
   a.) nadmierne zużycie oleju
   b.) nieszczelny układ ssący powietrza

 

5. Nieszczelne lub uszkodzone zaworki sprężarki
   a.) zablokowanie płytek zaworków zanieczyszczeniami
   b.) pęknięcie płytki zaworowej
   c.) odkształcenia płytek w wyniku przegrzania

 

6. Uszkodzenie uszczelki

przyczyny3

a.) zbyt mały moment dokręcenia śrub

b.) wady materiałowe
c.) zbyt wysokie ciśnienie tłoczenia powietrza


7. Niewłaściwa przepustowość przewodów powietrza
   a.) osady spalonego oleju na ściankach
   b.) zagięcia przewodów

 

8. Zbyt duży opór ssania powietrza
   a.) zapchany wkład filtra powietrza
   b.) niewłaściwy wkład filtra – mała przepustowość powietrza
   c.) przeszkody w przewodzie ssącym