Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Jakie są główne problemy z tuningiem za pomocą turbosprężarek?

Głównym problemem jest ustawienie momentu wtrysku i wyprzedzenia zapłonu. Kluczowe jest, aby przy doładowaniu nie występowało zabójcze dla silnika spalanie wybuchowe. Zapobiega się temu przez precyzyjne dobranie współczynnika nadmiaru powietrza tak żeby był wyższy niż normalnie, co spowoduje niższą temperaturę spalania i przez odpowiednie ustawienie wyprzedzenia zapłonu tak, żeby ciśnienie w cylindrze pozostało na poziomie, który nie spowoduje zapłonu paliwa znajdującego się przed postępującym płomieniem.