Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Nowe Turbosprężarki Garrett GTX Gen II z odwrotnym kierunkiem rotacji

news

Moto Remo jako autoryzowany dystrybutor produktów Garrett Performance prezentuje nowość Garrett Advancing Motion

Turbosprężarki GTX Gen II z odwrotnym kierunkiem rotacji to najnowszy produkt dla segmentu motosportu, które są dostępne w czterech rozmiarach:GTX3071R, GTX3076R, GTX3576R i GTX3582R. Pierwsza prezentacja turbosprężarek Garrett GTX Gen II Reverse Rotation miała miejsce na targach SEMA SHOW 2016 w Las Vegas, na której zaprezentowano turbosprężarki GTX Gen II jako produkt dedykowany przede wszystkim do silników doładowanych systemem twin turbo oraz silników widlastych w układzie V.  

Koło kompresji obraca się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara a flansza doprowadzająca  powietrze do silnika znajduje się z lewej strony w związku z czym turbosprężarki GTX Gen II nie możemy stosować wymiennie ze standardowymi turbosprężarkami oraz turbosprężarki GTX pierwszej generacji. 

W produktach GTX Gen II koło kompresji zostało zaprojektowane przy wykorzystaniu komputerowej symulacji przepływu powietrza. Koło kompresji turbosprężarki GTX drugiej generacji umożliwiają przepływ większych ilości powietrza co finalnie przekłada się na zwiększenie osiąganej mocy w pojeździe. Nowa obudowa kompresora wyposażona jest w port do montażu czujnika prędkości obrotowej turbosprężarki (nr referencyjny 781328-5002S), który jest sprzedawany jako osobna część. Taki zestaw ułatwi tunerom dokładniejsze poznanie warunków pracy turbosprężarki co umożliwi bardziej precyzyjne strojenie aut ze wspomnianym systemem turbodoładowania.

Turbosprężarki z odwrotnym kierunkiem rotacji mają specjalistycznie zaprojektowane obudowy turbiny rozpoczynające się od rozmiarów A/R 0.61, 0.83 oraz 1.01. Należy pamiętać że żeliwne korpusy nowej generacji nie są kompatybilne z turbosprężarkami o standardowej rotacji.

                     rr 2

 

 PAM 650x300 Reverse Rotation