Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Różnica w turbosprężarkach 798128-5002 i 798128-5006.

news

W zamiennym stosowaniu turbosprężarek o numerach 798128-5002S na 798128-5006S, używanych w silnikach Ford Duratorq 2.2 litra stosowanych w pojazdach: Fiat Ducato, Citroen Jumper/Relay czy Peugeot Boxer, może wystąpić problem.

Kolektor wydechowy

Z uwagi na zmiany w kolektorze wydechowym, wprowadzone w okresie produkcji pojazdu, konieczne były również zmiany we flanszy wlotowej obudowy turbiny, włącznie ze zmianą położenia pozycji kołka M8
Turbosprężarka z końcówką -5006S której oficjalnym zamiennikiem jest turbospręzarka z końcówką -5004S nie zamieniają się bezpośrednio z końcówką -5002S.
Chcąc zastosować turbosprężarkę z 798128-5006S lub 798128-5004S w miejsce 798128-5002S należy pamiętać o konieczności wymiany kolektora wydechowego w pojeździe.

 

pozycja kolka m8

Flansza wlotowa obudowy turbiny 798128-5002S

 

pozycja kolka m8 2
Flansza wlotowa obudowy turbiny: 798128-5004S oraz -5006S