Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Turbosprężarka GBC Garrett Boost Club

news

Turbosprężarki GBC Garrett Boost | Club Line, to linia produktów na łożyskach ślizgowych, gdzie możemy rozróżnić dwie serie.

 

1. GBC 14 | 17 | 20 | 22

Przeznaczone do silników o małej pojemności, stosowanych w sportach motorowych oraz motorowodnych.

  • 4 rodzaje turbosprężarek GBC14-200, GBC17-250, GBC20-300GBC22-350 o różnym rozmiarze koła kompresji i mocy
  • moc od 200 do 350 kM
  • dla silników o pojemności od 0,4l do 2,5 litra
  • korpus środkowych chłodzony tylko olejem
  • najnowsza generacja zespołu wirującego oraz systemu ułożyskowania 360*
  • łożyska ślizgowe
  • w pełni zintegrowane z korpusem turbiny posiadającym wastegate wewnętrzny i skalibrowany actuator o ciśnieniu 0.5 bara
 

 

2. GBC 35 | 37

Przeznaczone do silników o pojemnościach 2,0L-5,5L

  • GBC 35-700 moc: 400-700KM poj.: 2.0L - 5.0L
  • GBC 37-900 moc: 450-900KM poj.: 2.0L - 5.5L
  • korpus środkowy chłodzony olejem
  • najnowsza generacja zespołu wirującego oraz systemu ułożyskowania 360*
  • łożyska ślizgowe
  • koło kompresji z aerodynamiką GTX gen II
  • port ciśnienia doładowania